ЗАГАЛЬНІ ДОКУМЕНТИ
- Витяг з наказу про створення закладу
- Наказ на перейменування (якщо є)
- Сертифікати про акредитацію
- Сертифікати та ліцензії
- Концепція розвитку закладу
- Стратегія розвитку закладу
- Правила внутрішньо трудового розпорядку
- Освітньо-професійні програми та навчальні плани
- Профільні освітні програми
- Положення про внутрішню систему якості освіти у закладі
- Процедури забезпечення якості освіти
- Моніторинг внутрішньої системи якості освітньої діяльності
- Рейтинги викладачів
- Оцінювання викладачів
- Графік атестації викладачів
- Положення про атестацію (є Положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом МОН від 09.09.2022 р. №805_
- Угоди на практику і співпрацю
- Дисципліни вільного вибору
- Протоколи педагогічної ради за три роки
- Графік освітнього процесу.
- Рейтинг успішності студентів останній
- Посилання на загальнодоступні джерела інформації про освітньо-професійну програму, що акредитована умовно
Критерій 1. Структура та зміст освітньо-професійної програми
1. Статут
2. Стратегія розвитку ЗФПО
3. Результати опитування здобувачів (у нас 3 опитування, у кожному розділі є свої результати)
4. Освітньо-професійна програма (зміст освітньо-професійної програми має чітку структуру; освітні компоненти, включені до освітньо-професійної програми, становлять логічну взаємопов’язану систему та в сукупності дають можливість досягти заявлених цілей та програмних результатів навчання, обов’язкова наявність та логічність матриць відповідності програмних компетентностей та результатів навчання компонентам освітньої програми)
5. Навчальні плани
6. Протоколи засідань методичних, педагогічних, студентських рад
7. Протоколи засідань циклової випускної комісії
8. Рецензії, рекомендації роботодавців (є, але з ОБД немає), договори про співпрацю. https://mkpstu.com.ua/index.php/studentu/praktychna-robota-i-pratsevlashtuvannia
9. Положення про організацію освітнього процесу, інші внутрішні нормативні документи
10. Положення про організацію освітнього процесу за дуальною формою навчання
11. Індивідуальний навчальний план здобувача. (Положення є)
12. Порядок та заходи для реалізації здобувачами права на вільний вибір освітніх компонентів, процедура інформування здобувачів фахової передвищої освіти про освітні компоненти, що пропонуються їм на вибір.
13.Документи, що регламентують механізм індивідуальної освітньої траєкторії здобувача фахової передвищої освіти (вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти, освітньої програми, навчальних дисциплін та рівня їх складності, методів і засобів навчання).
14.Графік освітнього процесу, форми, кількість поточного і підсумкового контролю програмних результатів передбачені в навчальному плані
15.Документи, що підтверджують шляхи реалізації практичної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, яку передбачає освітньо-професійна програма (протоколи методичної ради, договори з роботодавцями)
Критерій 2. Організація прийому на навчання за освітньо-професійною програмою та визнання результатів навчання, отриманих в інших закладах освіти
1. Умови та правила прийому
2. Освітньо-професійна програма
3. Внутрішні нормативні документи з питань академічної мобільності (п.ІХ)
4. Внутрішні нормативні документи з питань визначення і врахування результатів навчання (розроблена процедура визнання результатів навчання, отриманих в інших закладах освіти, зокрема під час академічної мобільності, правила визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті) - п.14, 15, 16
5. Навчально-методичні комплекси забезпечення основних компонентів ОПП
Критерій 3. Організація освітнього процесу
1. Положення про організацію освітнього процесу
2. Навчальні плани, графіки освітнього процесу, робочі навчальні плани
3. Індивідуальні навчальні плани
4. Внутрішні нормативні документи з питань внутрішнього моніторингу якості фахової передвищої освіти
4. Інструкції, методичні рекомендації щодо проведення практики здобувачів (є щоденник, титульник, індюзавдання)
5. Положення про студентське самоврядування
6. Протоколи засідань методичних, педагогічних, студентських рад
7. Внутрішні нормативні документи про проведення відкритих занять
Критерій 4. Контрольні заходи, оцінювання програмних результатів навчання здобувачів освіти та
академічна доброчесність
1. ОПП
2. Навчальні плани, графіки освітнього процесу
3. Робочі навчальні плани, індивідуальні навчальні плани
4. Внутрішні нормативні документи про дотримання академічної доброчесності ( кодекс академічної
доброчесності) положення та комісія
5. Положення про студентське самоврядування
6. Положення про організацію освітнього процесу (включено форми контрольних заходів та критерії оцінювання програмних результатів навчання здобувачів освіти)
7. Порядок оскарження рішень та їх прийняття
8. Процедура щодо розв’язання конфліктних ситуацій
9. Документи, які регламентують дотримання академічної доброчесності учасниками освітнього процесу положення та комісія
Критерій 5. Кадрове забезпечення реалізації освітньо-професійної програми
1. Договори, угоди ( інші документи) про залучення роботодавців ??? СПІВПРАЦЯ
2. Результати опитування здобувачів освіти
3. Наказ про склад циклової випускної комісії
4. Накази про зарахування викладачів, картки викладачів
5. Графік підвищення кваліфікації викладачів
6. Графік атестації педагогічних (науково-педагогічних) працівників
7. Заходи з розвитку викладацької майстерності
8. Протоколи засідань методичних ( вчених) рад
9. Оприлюднений кадровий склад
10. Інформація про наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
11. Розроблена система оцінювання ефективності роботи викладачів
Критерій 6. Освітнє середовище та матеріальні ресурcи.
1. Інформація щодо матеріально-технічного забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами)
2. Інформація щодо наявності гуртожитків та вільних місць у них, розмір оплати за проживання
3. Документи щодо доступності та реалізації права на освіту для осіб з особливими освітніми потребами.
4. За наявності – фото-й відеопідтвердження об’єктів, обладнання, матеріально-технічних комплексів окремих засобів.
5. Розроблені заходи щодо оновлення матеріально- технічної бази з метою розвитку ОПП.
?6. Наявність спеціалізованих навчальних лабораторій, комп’ютерних та прикладних програм, мультимедійного обладнання. Забезпеченість соціальною інфраструктурою (спортивний зал або майданчик, їдальня, медичний пункт, гуртожиток, доступ до мережі Інтернет
7. Доступ до віртуального освітнього середовища (через корпоративний акаунт в класрумі та сайт)
8. Відповідність приміщень будівельним, санітарним, пожежним нормам, вимогам для ООП
9. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти (передбачені розробка і проведення опитування ЗО щодо їхніх потреб і інтересів)
10. ? Протоколи методичної ради з розглядом результатів такого опитування і процедура їх використання.
11. Положення про організацію освітнього процесу(питання, які стосуються організації навчання(індивідуальна взаємодія викладачів, адміністрації зі ЗО, розроблено механізми освітньої, організаційно-інформаційної, консультативної та соціальної підтримки ЗО, шляхи реалізації дистанційного навчання).
12. Інформація про право на освіту осіб з ООП через правила прийому, інформацію на сайті, інші документи.
Критерій 7. Внутрішнє забезпечення якості освітньо-професійної програми
1. Положення про організацію освітнього процесу (включено залучення роботодавців як партнерів до моніторингів та процедур забезпечення якості ООП, врахована процедура працевлаштування здобувачів освіти).
2. Внутрішні нормативні документи про систему забезпечення якості освіти
3. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти (має передбачати систему виявлення та усунення конкретних недоліків ОПП, зазначені та враховані конкретні способи реагування на певні недоліки ОПП, передбачені періодичні опитування здобувачів освіти)
4. Правила та процедури, за якими буде здійснюватися самооцінювання і вдосконалення ОПП (з урахуванням опитування, анкетування ЗО та роботодавців).
5. Внутрішні нормативні документи з питань про моніторинги з фахової передвищої освіти
6. Графіки періодичного перегляду ООП
7. Практика збору, аналізу та врахування інформації щодо кар’єрного шляху випускників. https://mkpstu.com.ua/index.php/asotsiatsiia-vypusnykiv ?
8. База випускників, листи –подяки від роботодавців, фото-відео звіти з проведення зустрічей випускників минулих років.
9. Результати внутрішнього моніторингу ОПП
10.Документальне підтвердження участі здобувачів освіти та студентського самоврядування у процедурах внутрішнього забезпечення якості ОПП.
11. Положення про порядок розроблення, затвердження, моніторингу освітніх програм.
12. Положення (наказ) про робочі проєктні групи/програмні комітети.
13. Звіти за результатами моніторингу